ABOUT TUTOBIES TWITTER Instagram FACEBOOK +Follow DASHboard

11 February 2012

Boring -.-

Hahahahahaha, lawak giler lahh xD

Assalamualaikum

Sebenarnya kan aku tak tahu nak update apa. Saja nak update untuk minggu ni. Ohye, aku suka gila lagu Beast-Take Care of My Girlfriend. Mwehehe lagu lamaaaaaaaaaaa. Sebenarnya aku dah lama tahu pasal lagu tu sejak 2009 tapi hari tu aku TERdengar balik dekat Youtube and lagu tu sedap sangat.

One more, minggu lepas kan aku teruja sebab baru belajar how to make FF poster. Mwehehe and it was sooooo awesome. Best woi edit menatang tu. Mula-mula aku edit secara random je. Pilih je gambar yang aku suka and ambil titlenya dari Kpop's song. Quotes nya pulak aku ambik dari Kpop's lyric. :)

Kosong gilaaa kan? Aku tak tempek texture pulak. Hoho

Tu gambar bespren aku. Dia minat Yoseob AKU -.-

Banyak bende aku belajar kebelakangan ni. Semalam aku baru belajar pasal coding blogskin and it's suck -.- Macam cikai je. Dekat dua jam aku tatap benda alah tu. Sampai terbawak-bawak ke mimpi code html blablabla -.- Adoii sakaiii. And tadi aku sekolah nak hias kelas. Warna tema kelas 5 Alfa warna-warni ! Hahaha aku pun tak tahu kitorang guna warna tema apa sebenarnya. Haha ada warna hitam, purple, peach, coklat. Macam apa je -.-

Idea terbang ke langit. *bunyi cengkerik* -.-

Bye, Ppyong :)

No comments: