ABOUT TUTOBIES TWITTER Instagram FACEBOOK +Follow DASHboard

29 January 2012

Random things.

Wooyoung comel ;)

Oh hai Assalamualaikum :)

Hoho aku just teruja ada jugak orang yang follow tutorial2 cikai aku tu. Haha terima kasih kamu kamu dan kamu. Heee :DD Ohye, semalam aku editkan blog makcik aku derr. Haha tapi masalahnya aku TERedit jadi childish sikit la pulak. Haha aku tak tahulah macam mana nak edit kasi matang sikit. Hehh

Tengoklah sendiri --> http://cikaahnkcter.blogspot.com/ *tutup muka*

Malu dohh. 100% edit by me and it's suck. Sebenarnya dah lamaaaaaaaaaa makcik aku request suruh edit tapi asyik terlupa je. Asyik sangat dengan Running Man je. Haha. Memandangkan aku dah habis tengok semua episod Running Man. So, aku decide cepat2 editkan blog makcik aku ni.

And then, tadi Miyra my bespren mintak tolong editkan header hover. Tapi tetiba tadi teruja pulak, habis semua code dia aku tunggang terbalikkan. Mwahaha *ketawa jahat* Tapi tak banyak berubah pon sebab aku tak tukar backgroundnya. And aku cuma betulkan sikit-sikit je. Peace.

Nah, tengoklah --> http://jajahanmiyra.blogspot.com/ *tutup muka again*

Aaaaaa malu. Haha gedik pulak. Kdiam! Okay tukar topik, malam ni AJL kan? Semua orang batak nak Yuna menanglah, Aizat menanglah. Papejelah, aku sokong Faizal Tahir. Mwehehe x) Yes, aku peminat Faizal Tahir. Peace.

And akhir sekali, aku nak sampaikan BERITA BURUK ! Cuti tahun baru cina dah habis and esok kena sekolah balik dan itu fakta yang amat perit. Hmm and yang lagi dahsyat, aku tak siap homework yang cikgu bagi sejak seminggu yang lepas. Mwahaha *ketawa jahat* Memang sejak aku sekolah rendah, perangai semula jadi aku TAK PERNAH SIAP HOMEWORK. Okay banga kejap. *cough* Haha itu benda yang patut dibanggakan ke? Puii.

Klah, aku nak termenung memikirkan alasan tak siap kerja sekolah esok. Mwehehe. Peace (Y)

Ppyong~

No comments: